"Marry Me" - Nova Versão/New Version

Com mais uma participação maravilhosa, Train embalou “Marry Me”, com uma nova versão, no famoso programa de Jimmy Kimmel esta semana. Num contexto mais tradicional, com uma batida Pop-Rock, de acordo com seu grande estilo musical. Como grande fato extraordinário, Jimmy Kimmel, não deixou de apresentar “Save Me, San Francisco – Golden Gate Edition”. Infelizmente, aqui no Brasil, assim como em vários outros países, o programa não é televisionado. Mas, para grande euforia dos fãs, o vídeo foi disponibilizado no Youtube. Para todos,
apresentamos o vídeo. Apreciem a vontade.


With more a wonderful participation, Train presents "Marry Me" with a new version, in the famous Jimmy Kimmel Live, this week. On a melodie more traditional, with a beat Pop-Rock, according to your style of music. How great indeed extraordinary, Jimmy Kimmel,presents for us an more time "Save Me, San Francisco - Golden Gate Edition." Unfortunately, here in Brazil, as in another countries, the program isn´t televised. But, to the euphoria of the fans, the video is available on YouTube.
For all, we present the video. Enjoy!


Love,

Juli Wood.

                

1 comment:

Anonymous said...

PERFECT!!!!!!!